مرکز تماس امداد مشتریان 0212935

معرفی شاپرک پلاس

شاپرک پلاس در اردیبهشت 1403 ذیل معاونت راهبرد و نوآوری و با اهداف ایجاد فضای نوآوری پایدار و تعامل با صنعت، توانمندسازی و تقویت ظرفیت‌های دانشی اکوسیستم،و نیز ایجاد تعامل نزدیک‌تر و فعالانه‌تر با شبکه پرداخت و ذینفعان این صنعت شکل گرفت. برگزاری دوره‌های مهارت‌محور، ماراتن‌ها، رویدادهای ایده‌پردازی، ایونت‌های مناسبتی، دوره‌های کارآموزی، بوت‌کمپ‌ها، رویدادهای انتقال تجربه، دوره‌های toolkit و انتشار پادکست و فصلنامه دیجیتال از کارکردهای شاپرک پلاس است.

چرا شاپرک پلاس

- فراهم کردن زمینه انجام آموزش‌های ویژه و تخصصی برای متقاضیان

- ایجاد دسترسی به منابع مطالعاتی، ابزارهای تکنولوژیکی و خبرگان صنعت

- تقویت فعالیت‌های پژوهشی نوآورانه در راستای توسعه صنعت فین‌تک

- حفظ همسویی و همنوایی با روندها و تحولات حوزه فین‌تک

- حمایت از فعالین صنعت، و کسب و کارها و راهنمایی آن‌ها در امر رگولاتوری

- تسهیل شبکه‌سازی بین کارشناسان صنعت، کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و دانش‌پژوهان

- توسعه چشم‌انداز شغلی از طریق ایجاد استخرهای استعداد، آموزش دانش‌های تخصصی و ارائه گواهینامه‌ها

- توسعه و تسری راه‌حل‌های نوآورانه به صنعت پرداخت کشور

- تقویت جایگاه برند شاپرک در شبکه پرداخت